close


Torn between two lovers   Mary Macgregor

There are times when a woman has to say
what's on her mind
Even though she knows how much it's gonna hurt
Before I say another word
Let me tell you: I love you
Let me hold you close and say these words as gently as I can

There's been another man that I've needed and I've loved
But that doesn't mean I love you less
And he knows he can't posses me
And he knows he never will
There's just this empty place inside of me that only he can fill

Torn between two lovers
Feeling like a fool
Loving both of you is breaking all the rules

You mustn't think you've failed me
Just because there's someone else
You were the first real love I ever had
And all the things I ever said
I swear they still are true
For no one else can have the part of me I gave to you

Couldn't really blame you
If you turned and walked away
But with everything I feel inside
I'm asking you to stay

 

兩個情人難以取捨   瑪麗麥葛瑞格

女人有時候必須說出心裡的話
即使她明白那是多麼傷感
在我說下一句話以前
讓我說聲:我愛你
讓我抱著你
盡可能溫和的說出這些話----

我有另一個所愛與所求的男人
但那不表示我會愛你少一些
而他也明白他無法擁有我
即使以後都不可能
只因我內心的空虛只有他能填滿

兩個情人難以取捨
像個傻子似的
愛上你們兩個,已經違反了遊戲規則

你千萬不要以為是你忽略了我
就因為第三者的出現
你是我今生最初的真愛
我所說過的一切
我發誓仍是真的
沒有人能擁有我給你的那一部份

不能怪你------
縱使你轉身離去
但我心裡所有想的
是期望你能留下


arrow
arrow
    全站熱搜

    GJ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()